Motor zerlegen:
- Getriebeöl ablassen
- Kabel am Klemmbrett abschrauben
- Kohlen ausbauen, werkzeug (Bild) ist hilfreich, kann selbst hergestellt werden
- 2 Schrauben, Compoundwicklung / Bürstenbrücke lösen
- 4 Muttern Schlüsselweite 13 abschrauben
- Motor auseinanderziehen
Der mittlere Teil hat zwei Wicklungen, dünner Draht- Parallelwicklung (mit Masse-
schluß) und die Compoundwicklung (dickes Kupferprofil)
Die Parallelwicklung anschauen vielleicht findest Du die Stelle … dann ist es vielleicht
zu reparieren
A motor szétszerelése:
- Engedje le a hajtóműolajat
- Csavarja le a kábelt a csatlakozótábláról
- Távolítsa el a szenet, a szerszám (kép) hasznos, saját kezűleg is elkészíthető
- Lazítsa meg a 2 csavart, az összetett tekercselés/kefehidakat
- Csavarja ki a 4 anyát kulcsszavak 13
- Húzza szét a motort
A középső részen két tekercs van, vékony huzal párhuzamos tekercselés (földelve
áramkör) és az összetett tekercselés (vastag rézprofil)
Nézze meg a párhuzamos tekercset, talán megtalálja a helyet... akkor talán ott van
megjavítani
der Fehler ist nicht zu vermeiden, der Motorhersteller hat bei bestimmten Serien zu schlecht isolierten Kupfer- Lack- Draht verwendet
A hiba nem kerülhető el, a motorgyártó bizonyos sorozatokhoz rosszul szigetelt zománcozott rézhuzalt használt
Viel Erfolg und Grüße nach Ungarn
Sok sikert és üdvözletet Magyarországnak